TATRA | XCMG | Rychlá poptávka | O společnosti | Kontakt
TATRA | XCMG | Rychlá poptávka | O společnosti | Kontakt
AUTO TRANS spol. s r. o. Jičín
Prodejce a autorizovaný servis TATRA
Příloha | Velikost |
---|---|
TATRA TERRN°1 PDF | 4.09 MB |
Zatím nejprodávanějším modelem vyráběným v kopřivnické automobilce TATRA je model TERRNO s trambusovou kabinou. Konfigurace pohonu u modelu Terrno je 4x4, 6x6 a 8x8. Název King Frame zdobí kombinované pérování skládající se z mechanických listových nebo vinutých pružin a vysokotlakých vzduchových vlnovcových pružin, díky kterým se nabízí hmotnostní kategorie od 18 do 41 tun.
Řada vozů je přímým nástupcem obchodní řady T 815-2 EURO II. Důsledná unifikace jednotlivých skupin vozidla zajišťuje rozumný počet výroby jednotlivých verzí automobilu.
Pod sklopnou kabinou je zabudovaný klasický vzduchem přímo chlazený osmiválec ON AIRTM Euro 5 vlastní konstrukce o výkonu 280 – 325 kW. V roce 2010 prošla tato stěžejní produktová řada vozidel výrazným konstrukčním a designérským faceliftem. Standardně jsou vozidla vybavována mechanickým řazením, ale může ho na přání nahradit elektronický systém řazení převodových stupňů TATRA Norgren.
Motor osmiválcový, vidlicový, vzduchem přímo chlazený TATRA, s přímým vstřikem paliva – mechanické čerpadlo, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 2 až EURO 5 (SCR), kapalinou chlazený, Cummins ISM, ISl, Caterpillar, emisní specifikace EURO 2 až EURO 5 (SCR), EPA (EGR).
Spojka jednolamelová s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem – TATRA MFZ1×430
Převodovka čtrnáctistupňový převodový agregát TATRA 14 TS 210L, desetistupňový převodový agregát TATRA 10 TS 180
Přídavný převod dvoustupňový řaditelný za klidu, eventuálně za jízdy
Pomocný pohon ze spojky, z převodovky, z přídavné převodovky
Řízení levostranné nebo pravostranné, s monoblokovým servořízením
Nápravy nezávisle výkyvné, nezávisle odpružené, s uzávěrkou osového, respektive mezinápravového diferenciálu.
Pohon všech kol s odpojitelným pohonem přední nápravy
Provedení náprav základní bez redukcí v nábojích kol s převodem 3,385, s redukcemi v nábojích kol – lehkou s převodem 2,714/2,333 a těžkou s převodem 3,385/2,333
Typ pohonu 4×4, 6×6, 8×8
Pneumatiky 22,5"
Disky 22,5 × 9,00" nebo 22,5 × 11,00"
Brzdy s klínovým rozevíračem PERROT, automatické seřizování čelistí, protiblokovací zařízení ABS a AZR. Brzdové přístroje jsou vybaveny tlumiči hluku.
Provozní – dvouokruhová, přetlaková, působící na kola všech náprav. Nouzová – pružinová, působící na kola zadních náprav s vazbou na soustavu přívěsu.
Parkovací – pružinová, působící na kola zadních náprav. Odlehčovací – motorová brzda.
Pérování
Přední náprava – zkrutné tyče a teleskopické tlumiče, u provedení 8×8 listové pružiny a teleskopické tlumiče
Zadní nápravy – konvenční listovou pružinou do 11,5t na nápravu – kombinované King Frame – lehké do 11,5t na nápravu – těžké do 15t na nápravu, s těžkými redukcemi až 16,5t na nápravu
Nádrž 220l, 320l nebo 420l
Maximální rychlost 85 km/h s omezovačem rychlosti
Kabina trambusová, celokovová, krátká, dvoumístná, oblé čelní sklo. Sklápění kabiny hydraulické, kabinu lze vybavit závislým olejovým a nezávislým naftovým topením a klimatizací. Střední kabina dvoumístná s 1 nebo 2 lůžky. Dlouhá kabina až 8místná
Vybavení
Základní provedení – digitální tachograf, tónovaná skla, sedačky C.I.E.B. či GRAMMER, pylový filtr
Volitelné vybavení – topná a klimatizační jednotka DIAVIA, nezávislé topení