TATRA   |   XCMG   |   Rychlá poptávka   |   O společnosti   |   Kontakt    instagram

AUTO TRANS spol. s r. o. Jičín
Prodejce a autorizovaný servis TATRA

TATRA 810C

PřílohaVelikost
TATRA 810C PDF6.68 MB

Civilní konstrukce TATRY modelu T 810C vychází ze speciálního projektu pro Armádu ČR jako středně těžké nákladní vozidlo klasické koncepce. Třínápravové vozidlo s permanentním pohonem kol obou zadních náprav a přiřaditelným pohonem kol přední nápravy je osazeno dlouhodobě prověřeným, kapalinou chlazeným, šestiválcovým motorem o výkonu 195 kW. Díky excelentní konstrukci žebřinového rámu, vynikajícím originálním portálovým nápravám TATRA Rigid, jejich skvělému zavěšení a vedení, včetně odpružení přední nápravy vinutými pružinami, disponuje vozidlo bezkonkurenčními jízdními vlastnosti v terénu i na zpevněných komunikacích.

Díky rozměrům a úžitečné i celkové hmotnosti 16 tun  nabízí T 810C nebývalé možnosti osazení specializovaných nástaveb vhodných pro práci v mnoha segmentech průmyslu, podnikání a služeb, primárně v těch nejtěžších terénních podmínkách na které bylo vozidlo TATRA T810C vyvinuto.

Specifikace TATRA 810C

Motor šestiválcový, řadový, kapalinou chlazený se vstřikováním typu Common Rail, elektronicky řízený, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, emisní
specifikace EURO 5 (SCR), maximální výkon 198 kW/270 k při 2300 min, maximální točivý moment 1000 Nm v rozsahu otáček 1200 min až 1700 min.

Spojka jednolamelová s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem, průměr lamely 395 mm, SAE 2

Převodovka šestistupňová mechanicky manuálně řazená převodovka ZF 6S 1000 T0, ovládání řazení pomocí bowdenů se vzduchotlakým posilovačem.

Přídavná převodovka sestupná dvoustupňová ZF Steyer VG750, řazená elektropneumaticky za klidu vozidla, možnost připojení pohonu kol přední nápravy.

Pomocný pohon z převodovky, vývod přes zadní čelo převodovky, počet vývodů na přání, maximální počet vývodů – tři.

Řízení levostranné, ZF s hydraulickým posilovačem, EHK 79.

Nápravy tuhé konstrukce TATRA RIGID, portálové s kolovými redukcemi, s uzávěrkami osových diferenciálů a uzávěrkou mezinápravového diferenciálu zadních náprav.

Provedení náprav - Převod v nápravách 2,294, převod redukce v nábojích kol 2,437, nosnost přední nápravy 6 t, zadní dvounápravy 2×7 t.

Typ pohonu 6x4 nebo 6x6, přiřaditelný pohon kol přední nápravy.

Pneumatiky jednomontáže na všech nápravách, rozměr 365/80 R20‘‘ nebo 385/65 R22,5‘‘.

Disky 20-11 SDC nebo 22,5×11,75.

Brzdy EHK 13, čtyři nezávislé brzdové systémy (provozní, nouzový, parkovací a odlehčovací), provozní brzdy dvouokruhové kotoučové WABCO, ovládané pneumaticky, ABS s přepínačem režimu terénního provozu, AZR, vysoušeč vzduchu, automatická zátěžová regulace brzdného tlaku.

Pérování
Přední náprava: vinuté pružiny s teleskopickými tlumiči s hydraulickým dorazem a zkrutným stabilizátorem
Zadní nápravy listovými pery, vedení náprav – přední dvojicí horních vodicích tyčí a spodním trojúhelníkovým závěsem ukotvenými do rámu vozidla, zadní nápravy pomocí šesti podélných vodicích tyčí ukotvených do rámu vozidla.

Nádrž 220 l na pohonné hmoty s uzamykatelným závěrem, 20 l nádrž na technickou kapalinu AdBlue.

Maximální rychlost 85 km/h s omezovačem rychlosti (maximální konstrukční rychlost 106 km/h).

Kabina trambusová, celokovová, třímístná (1 +2), sklopná, bezpečnostní pásy na všech sedadlech, závislé vytápění, odpružené a nastavitelné sedalo řidiče, dvousedadlo spolujezdců s odkládacím prostorem ve spodní části.

Vybavení
Volitelné vybavení – nezávislé topení, klimatizace, elektricky ovládaná boční skla dveří, elektricky ovládaný naviják Ramsey RE 12 000, centrální dohušťování kol ovládané z místa řidiče, až tři pomocné pohony z převodovky, možnost připojení přívěsu s plnicí a ovládací pneumatickou větví a propojení na ABS systém přívěsu.